Makai Ouji: Devils and Realist

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Hana
Aniołek MJ
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 14:16

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Hana 4 paź 2012, o 17:07

Alvis napisał(a):A szkoda, bo mam fajny horror na oku, który nie został zrobiony po ang Q_Q

Horror? Jaki~~? :)
Tutturu~!

Boss Angel
Avatar użytkownika
Alvis
Boss Angel
 
Posty: 2069
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:30
Lokalizacja: hell's door ^^

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Alvis 4 paź 2012, o 17:44

http://www.mangaupdates.com/series.html?id=21903 Mam rawy świetnej jakości~ Q_Q
Obrazek
Obrazek

Ulubiony szpieg konkurencji xD
Avatar użytkownika
Lilka
Ulubiony szpieg konkurencji xD
 
Posty: 611
Dołączył(a): 19 paź 2011, o 12:41
Lokalizacja: Cambridge

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Lilka 4 paź 2012, o 18:33

Nie, nie ma ich na pęczki, ale skoro my mamy trzech, to wiesz, nie jest to aż taka rzadkość xD I jeszcze mamy dziewczynę od francuskiego, od niemieckiego i teraz pojawiła się od rosyjskiego... Jakoś trzeba sobie radzić... xD

Alvis napisał(a):A szkoda, bo mam fajny horror na oku, który nie został zrobiony po ang Q_Q

Wygląda ciekawie. Aż chciałabym zaproponować jointa, ale nasi japoniści obecnie mają mało czasu, więc nawet 3 tomy to może być za dużo ^^'

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Hana
Aniołek MJ
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 14:16

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Hana 4 paź 2012, o 18:42

Łee, nie ma furigany przy kanji... ._. T-T


Edit:
A tak na temat to znalazłam rawy do Makai Ouji! xD
Tutturu~!

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Ananke777
Aniołek MJ
 
Posty: 657
Dołączył(a): 22 paź 2011, o 10:03
Lokalizacja: Dom pogrzebowy. Wpadniesz? ;)

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Ananke777 10 paź 2012, o 12:02

Hana napisał(a):Łee, nie ma furigany przy kanji... ._. T-T

A jakby była, to byś umiała to przeczytać? *o* (bo tak to zabrzmiało)

Lilka napisał(a): Aż chciałabym zaproponować jointa, ale nasi japoniści obecnie mają mało czasu, więc nawet 3 tomy to może być za dużo ^^'

Znaczy ,,mamy japonistów, ale oni nie mają czasu, więc w sumie nie mamy japonistów". Lulz, to znaczy Luz. Luuuuz.
>D

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Hana
Aniołek MJ
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 14:16

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Hana 10 paź 2012, o 13:02

Ananke777 napisał(a):
Hana napisał(a):Łee, nie ma furigany przy kanji... ._. T-T

A jakby była, to byś umiała to przeczytać? *o* (bo tak to zabrzmiało)

Eee... no. xD Jak się zna hiraganę, to nic trudnego. Gorzej ze zrozumieniem, ale tu mi pomaga słownik. <3 Ale nie próbujcie mnie wkręcić jako tłumacza japońskiego, bo gramatyki to ja nie ogarnim tylko jako taki sens żeby zrozumieć. Ale to mi się przydaje jak nie wiem, co miał na myśli tłumacz angielski albo po prostu mi się nie podoba jego radosna twórczość. xDD
Tutturu~!

Eksaniołek
Avatar użytkownika
bato3
Eksaniołek
 
Posty: 1230
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:24

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez bato3 10 paź 2012, o 15:05

O! Czyli jednak mamy tłumacza z Japońskiego :)
Nie budźcie we mnie zwierzęcia, bo to chomik żarłoczny.
W łóżku jestem prawdziwym zwierzęciem - trzeba głaskać i karmić.

Bogini Offtopów
Avatar użytkownika
Pchlaxxx
Bogini Offtopów
 
Posty: 1182
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 19:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Pchlaxxx 12 lis 2012, o 23:08

Butterfly przejmuje korektę~
Obrazek

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Butterfly
Aniołek MJ
 
Posty: 116
Dołączył(a): 9 lis 2012, o 15:14

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Butterfly 13 lis 2012, o 14:08

niekoniecznie trzeba by zmyślać. Wystarczy znajomość hiragany/katakany PLUS >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

http://benkyo.pl/japonskie-ciekawostki/japonskie-odglosy/
;)

OK, może nie wystarczy, ale to dobry początek, jeśli chce ktoś zacząć tłumaczyć na własną rękę sfx-y :D

ooo, względnie (może nawet i lepsze!)

http://www.hey-ai.com/bored/giongo

Boss Angel
Avatar użytkownika
Alvis
Boss Angel
 
Posty: 2069
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:30
Lokalizacja: hell's door ^^

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Alvis 4 gru 2012, o 20:38

No właśnie, swoje trzeba znać jednak xD''

Mam nadzieję, że projekt ruszy z kopyta po zakończeniu Aido przez Vensis-chan <3 Bo wygląda apetycznie~
Obrazek
Obrazek

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Vee
Aniołek MJ
 
Posty: 680
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:39

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Vee 31 gru 2012, o 10:32

Róbcie to dziewuszki, bo anime jest już zapowiedziane, a chciałabym najpierw poznać naszą wersję mangi :3
:uuu

Eksaniołek
Avatar użytkownika
Aunneee
Eksaniołek
 
Posty: 131
Dołączył(a): 12 lip 2012, o 11:57
Lokalizacja: Fidżi

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Aunneee 3 sty 2013, o 14:32

Będzie anime?! Oooo. A wiadomo już, kiedy? ^^
"Czemu tak na mnie patrzysz? Uważasz, że to niesprawiedliwe, że tylko ja mam ciacho?"
~ L. <3
*
Z reguły nie gryzę xD.

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Vee
Aniołek MJ
 
Posty: 680
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:39

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Vee 3 sty 2013, o 15:49

:uuu

Eksaniołek
Avatar użytkownika
Aunneee
Eksaniołek
 
Posty: 131
Dołączył(a): 12 lip 2012, o 11:57
Lokalizacja: Fidżi

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Aunneee 2 maja 2013, o 11:58

Uprzejmie informuję, że biorę urlop do połowy czerwca. Przepraszam, Dziewczyny.
"Czemu tak na mnie patrzysz? Uważasz, że to niesprawiedliwe, że tylko ja mam ciacho?"
~ L. <3
*
Z reguły nie gryzę xD.

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Butterfly
Aniołek MJ
 
Posty: 116
Dołączył(a): 9 lis 2012, o 15:14

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Butterfly 15 maja 2013, o 15:45

Czy ten projekt na pewno powinien być w planowanych skoro już jest jeden rozdział? ;] Tak samo z Fantasm, jeśli się nie mylę.

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Vee
Aniołek MJ
 
Posty: 680
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:39

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Vee 15 maja 2013, o 16:21

Przesuwane są dopiero, jak rozdziały są w aktualce. Chyba, źe Al nie może się doczekać, kiedy odhaczymy projekt na forum, to wcześniej >D
Nie ma co zapeszać. Ile razy przesywaliśmy tak Goddess i za każdym razem nici z tego były...
:uuu

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Vee
Aniołek MJ
 
Posty: 680
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 20:39

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Vee 30 maja 2013, o 18:36

Widziałam komentarze i oceny na CM przy tym projekcie. Houou będzie miało rywala >D
:uuu

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Netka
Aniołek MJ
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 17:34

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Netka 31 maja 2013, o 09:43

Też widziałam. I dobrze ^^ Byle tylko rozdziały sprawnie wychodziły :brzydal

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Hana
Aniołek MJ
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 14:16

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Hana 31 maja 2013, o 15:41

Tak, kolejny mój projekt. Chyba się muszę wziąć do roboty. xd
Tutturu~!

Aniołek MJ
Avatar użytkownika
Netka
Aniołek MJ
 
Posty: 1748
Dołączył(a): 20 paź 2011, o 17:34

Re: Makai Ouji: Devils and Realist

Postprzez Netka 16 sie 2013, o 14:36

A co z tym?

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty zlicencjonowane

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Brak nowych postów
Nowe posty
Forum zablokowane

cron